8/25/2010

keyakinan daripada Allah..

Aku yakin apa yang aku lakukan, aku yakin dengan jalan yang aku pilih ini. seumur hidup, aku tak pernah rasa yakin seperti ini. dan pastinya keyakinan ini datang daripada Allah.
tapi aku kecewa, kenapa bila aku mahu kongsikan peluang besar yang hebat ini, orang tak nak? kenapa mere telalu skeptikal? kenapa mereka lebih percaya kepada gosip? kenapa mereka taknak tengok dengan mata dan minda mereka sebelum mereka membuat keputusan?
amat rugilah golongan seperti ini.
sekurang-kurangnya, fikirlah secara positif, dengarlah preview, dan nilailah dengan minda!
hari ini dah cukup seminggu aku join, pulangan pn dah dapat.
aku tak boleh nak berpatah balik, segalanya dah terlanjur.. duit modal dh keluar, pulanagn modal pasti akan aku terima.
biarlah ape orang nak kata. yang pasti aku bahagia dan rezeki aku halal!

i am on the right path!

No comments:

Post a Comment