6/06/2010

i can't find the right path..

kadang-kadang (selalunya) aku rasa hidup ini tak adil. kenapa Allah nk uji aku dengan dugaan seperti ni? macam-macam kesusahan, kesulitan, dan malu yang harus aku tanggung dengan ujian ni. aku tak mampu nak lari daripad ujian ini, aku tiada pilihan melainkan hanya dengan menguatkan semangat untuk melalui dugaanNya yang sangat susah ni. tiada siapa pun yang boleh tolong aku. no one! except HIM.
tapi aku dh mintk tlg pada Dia beratus-ratus kali, bertahun2, tak juga aku dapat selesaikan semua ni. aku tak tau ape yang perlu aku buat. orang kate 'there will always be solutions for every problem'. but this problem, never has any solution.

wait.. perhaps there is one solution, cuma aku je yang tak menjumpainya lagi...
Ya Allah, please show me the right path...
i want to go to the right path...
but i dont know the right path...
because i never found the right path....


well, am i going to the right path.....

No comments:

Post a Comment